تعرفه تبلیغات در گوگل | قیمت تبلیغات کلیکی گوگل سئو مسترز

تعرفه تبلیغات در گوگل | قیمت تبلیغات کلیکی گوگل سئو مسترز

تعرفه تبلیغات در گوگل | قیمت تبلیغات کلیکی گوگل سئو مسترز

اگر به اهمیت تبلیغات در موتورهای جستجوگر بالاخص گوگل واقف هستید و می خواهید کالا و یا خدمات خود را در گوگل تبلیغ کنید ولی امکان دسترسی به کارتهای اعتباری را ندارید و یا از دانش فنی لازم برای ایجاد تبلیغات در گوگل بهره مند نیستید و یا اصلآ وقت کافی برای ایجاد و مدیریت تبلیغات در گوگل را ندارید، می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل سئو مسترز استفاده کنید( تبلیغات در گوگل ) .

 

 

این را در نظر داشته باشید که سئو وب سایت با مقوله تبلیغات در موتور گوگل متفاوت است سئو نیاز به یک پروسه طولانی تحلیل و بررسی وب سایت دارد و گوگل ادورز عملیاتی زود بازده است ولی این هم بدانید که پی پی سی بخشی از سئو یک وب سایت نیز در فاز کاری آن محصوب میشود.

جهت قرار دادن سایت خود در اولین ردیف صفحه اول جستجوی گوگل برای کسب و کار خود و با کمترین هزینه ، همین امروز با سئو مسترز تماس حاصل نمایید تا با بهترین آنالیز از: اطلاعات و مشخصات شرکت، اطلاعات نحوه پرداخت، کلمات کلیدی انتخابی شما، مشخص نمودن عنوان برای هر یک از کلمات کلیدی، مشخص نمودن توضیحات مربوط به هر یک از کلمات کلیدی، آدرس وب سایت، مقدار هزینه برای هر یک از کلمات کلیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

سرویس تبلیغات کلیکی گوگل یا همان Google Adwords این امکان را فراهم می نماید که آگهی سایت شما بصورت رایگان روزانه به میلیونها کاربر هدفمند نمایش داده شود و تنها در صورتی که کاربری برروی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید و از سایت شما بازدید کند گوگل از حساب اعتباری شما مبلغی را کسر می کند.

هزینه تبلیغات در گوگل به ازای هر کلیک بسته به کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربر متغیر می باشد.

قیمت و تعرفه تبلیغات کلیکی گوگل سئو مسترز

برخی از سوالات رایج در تبلیغات کلیکی گوگل

 

حداقل هزینه کلیک در سرویس سئو مسترز 1 تا 5 سنت می باشد اما بعضی کلمات به دلیل رقابلت زیاد دارای حداقل هزینه کلیک بالاتری می باشند که حداقل پس از فعال سازی تبلیغ مشخص خواهد شد همچنین در صورتی که گوگل کلمه ای را کم ارتباط به سایت تشخیص دهد حداقل هزینه کلیک آن کلمه افزایش می یابد.

 

بله در هر زمان که نیاز داشتید میتوانید با اطلاع به بخش پشتیبانی اقدام به توقف تبلیغات کلیکی گوگل خود نمایید.

 

بله شما می توانید هر صفحه از سایت خود را به عنوان آدرس معرفی نمایید.

 

در کل 13 علت رایج برای عدم نمایش تبلیغ در گوگل وجود دارد.
1. Keyword Relevancy
هنگامی که گوگل عبارت کلیدی مورد نظر کاربر را نا مرتبط تشخیص دهید. در این حال کاربر باید کلمات ارائه شده را مرتبط با متن صفحه خود انتخاب نماید.
( کلمه حتما در صفحه و meta keyword صفحه قید شده باشد.)
2. Landing Page Quality هنگامی که مقدار زیادی خطا در متن و کد صفحه وجود داشته باشد.(برای تست این موضوع می توانید از سایت های html checker استفاده نمایید)
3. Landing Page Load time
هنگامی که گوگل به کندی صفحه شما را مشاهده نمایید (سرعت لود صفحه شما بیش از 10 ثانیه باشد).سه دلیل اصلی برای این حال وجود دارد. سرعت هاست شما پایین است.کدهای سایت شما ضعیف است و کند اجرا می شود.در لحظه سرکشی گوگل به سایت شما میزان بار بروی سایت شما بالا بوده در نتیجه گوگل به کندی سایت شما را ملاحظه کرده.
4. Low CTR
هنگامی که نسبت تعداد نمایش به کلیک شما از 2 درصد کمتر شود در بسیاری از مواقع تبلیغ شما متوقف می شود. یعنی اینکه حتی دو درصد افرادی که تبلیغات شما را مشاهده نمودند بر روی آن کلیک ننمایند
5. Disapproved Keyword
عدم تایید کلید واژه در صورتی که سیستم تایید کلید واژه گوگل به هر دلیل کلید واژه شما را رد نماید
6. Disapproved Ad
عدم تایید متن تبلیغ در صورتی که سیستم تایید خودکار گوگل به هر دلیل متن تبلیغ شما را تایید ننماید
7. Below First page Bid CPC
هنگامی که هزینه کلیک شما از حداقل تعیین شده توسط گوگل کمتر باشد(حداقل تعیین شده توسط گوگل به پارامترهای زیادی بستگی دارد که در بخش های دیگر این راهنما توضیح داده شده است)
8. Budget Exhausted
پایان یافتن کل بودجه هنگامی که کل بودجه تبلیغ شما پایان یافته باشد.
9.Disapproved URL
عدم تایید آدرس سایت هنگامی که گوگل به هر طریقی نتواند به آدرس سایت دسترسی پیدا نماد(مثلا در هنگام دسترسی به سایت هاست و یا سایت کاربر قطع شده باشد و یا مثلا آدرس سایت
کاربر ir باشد)
10.Daily Budget Exceeded
پایان یافت بودجه روزانه در صورتی که بودجه روزانه شما پایان یافته باشد. در این حالت تبلیغ تا ابتدای روز بعد به ساعت گوگل متوقف خواهد شد
11. عدم انتخاب زبان مورد نظر هنگامی که کاربر زبان مورد نظر خود را قبلا انتخاب ننموده باشد
12. عدم انتخاب زمان خاص هنگامی که کاربر برای تبلیغ خود زمان پخش خاصی را در نظر گرفته باشد. در این حالت در زمان های دیگر نمایش داده نخواهد شد
13. عدم انتخاب مکان خاص هنگامی که کاربر مکان مورد نظر خود را انتخاب نکرده باشد.

بله با توجه به این که کلمات شما شامل موارد زیر باشد گوگل میتواند کلمات شما را در تبلیغات کلیکی گوگل حذف نماید.

ممکن است که کلمات کلیدی شما مرتبط با موضو سایت شما نباشد که این امر باعث حذف کلمه شما میشود.

کلمه کلیدی شما در PPC از درصد کلیک پایینی برخوردار باشد که باعث حذف تبلیغ شما خواهد شد. به عنوان مثال درصد کلیک شما طبق گزارش کمتر از 2 درصد باشد

اگر شما از کلمات غیر مجاز جهت تبلیغات خود استفاده نمایید نیز گوگل میتواند کلمات شما را حذف نماید.

 

بله در صورتی که شما اقدام به استفاده از کلمات کلیدی بسیار در تبلیغ خود نمایید گوگل تبلیغ شما را شناسایی کرده و متن انتخابی شما را حذف مینماید.

 

تنها با ابزار گوگا آنالیتیک میتوان گزارش دقیق را دریافت کرد و ابزار وبگذر و دیگر شمارنده ها معتبر نمی باشد.

آدرس گوگل آنالیتیک

http://www.google.com/analytics/

 

تبلیغات کلیکی گوگل